ponedjeljak, 08.12.2014.

čestitke od recikliranog papira

Ako ste od volje i imate vremena možete se poigrati sa starim papirom.
Najprije narežete podosta starih novina.




Potopite papir vodom i ako izdržite čekati 10 minuta dobri ste. Ja sam toliko uspjela čekati. Zatim mikserom ( miješalicom ) izmiksate papir koji se dobrano protivi miksanju, al ja sam ga ukrotila.
Nemojte ga previše usitniti ako želite ekekt šarenila.




U smjesu dodate drvofiks i izmiješate. Zatim rukom vadite hrpice koje tapšajući povezujete i izravnavate. Možete raditi razne oblike.

Hrpice stavljate na ručnik.




Ako želite obojani papir odvojite dijelove i dodate temperu.

Sutradan lagano odvojite papir i premjestite ga na suhi ručnik. Za nekoliko sati bit će suh.




Ukoliko želite da vaš papir ima određenu teksturu napravite ga malo debljeg i u njega utiskujte prstima, ribežom, olovkom... a možete i dodati sitne sjemenčice, listiće, prešano cvijeće...

Evo što sam ižinjala ( izraz iz Dalmatinske zagore).




Ove dvije su prave EKO čestitke. Narančasti komadići su komadići sušene korice od klementine ( 5 - 10 min na 180 stupnjeva).

Pošto mi ljudi volimo kititi, tako sam si ja dala oduška.







Malko plastičnih perlica, šljokica i mašnica i božićni ugođaj je tu.

A sada nešto što me danas toliko razljutilo da stavljam na blog. I neću komentirati jer bih psovala. Pošto djeca posjećuju moj blog molim vas da se i vi suzdržite.


ISTI PROIZVOD U DVIJE RAZLIČITE TRGOVINE:



1. slika Diona 4.XII. cijena 4,99

2. slika Kaufland danas cijena 29,99

Uživajte smišljajući neke svoje originalne čestitke. Ako sam vam pomogla da razbuktate maštu baš mi je drago.

Pozdrav od Mele !

- 18:43 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Čestitka je poruka napisana rukopisom s raznim lijepim željama.

Ručno napravljena čestitke imaju veću vrijednost nego ona koja se izradi tvornički. Svaka napravljena čestitka mali je umjetnički rad, unikat. Vrijeme utrošeno na pravljenje čestitke uvećava i njenu vrijednost. Koliko smo je dugo radili, toliko smo proveli vremena razmišljajući o osobi koju želimo ugodno iznenaditi.

U današnje vrijeme SMS-ova i mailova skoro se izgubilo čestitanje putem čestitki. Hladne poruke s raznoraznim računalskim crtežima i animacijama pokušavaju nadomjestiti nedostatak vremena i postaju "moderne" čestitke svakome tko nam je prijatelj i tko nam to nije.

Nemojte biti onaj tko će pritiskom na tastaturu pokušati iznenaditi prijatelja, roditelje, dragoga ili dragu...

Napravite svoju čestitku u koju ćete unijeti svu svoju kreativnost, svoj duh i svoju ljubav !

Poklanjam vam svoje ideje, a vi u njih unesite svoju maštu, veselje i duh.

Mela

Linkovi

POSEBNA ČESTITKA - LADICE ( s posvetom )

ČESTITKA SOVA ( kolaž, kamenčići )

ROĐENDANSKE ČESTITKE ( kolaž, kamenčići )

ROĐENDANSKE ČESTITKE ( maca, djevojčica)

ROĐENDANSKE ČESTITKE ( cvijet, srce)

ROĐENDANSKE ČESTITKE ( baloni, tri srca )

ČESTITKA ZA VJENČANJE

ČIZMICA SVETOG NIKOLE

ČESTITKE ZA ROĐENJE ( kolica, stopala )

VALENTINOVO ( pismo )

ČESTITKE OD SLUČAJNIH SRCA RANDOM HEARTA

JESENSKE ČESTITKE ( leptir, košarice )

JESENSKE ČESTITKE ( pejzaž, stabla, košarice )

RIBICE OD PLASTELINA

SNJEGOVIĆ ( od blazinica )

SNJEGOVIĆ ( od drvenih štapića )

DJED MRAZ

SUVENIR ČESTITKA - KAŽUN ( kamenčići )

SUVENIR ČESTITKA - KAŽUN ( sastavak A. Popovića )

SUVENIR ČESTITKA - BATANA

ETNO ČESTITKA ( jelka od narodne pjesme )

ETNO ČESTITKA ( narodni instrumenti, narodna nošnja )

MORSKE ČESTITKE

ŽELJEZNE ČESTITKE ( pahuljice, jelka )

ŽELJEZNE ČESTITKE ( jelke )

MIRISNE ČESTITKE ( jelke, kolica )

NOVOGODIŠNJI UKRASI OD ŠIŠARKI

NOVOGODIŠNJE RELJEFNE ČESTITKE ( folija )

NOVOGODIŠNJE RELJEFNE ČESTITKE ( kamenčići )

PUKNUTE NOVOGODIŠNJE ČESTITKE

NOVOGODIŠNJE ČESTITKE ( od novogodišnjih ukrasa )

NOVOGODIŠNJE ČESTITKE ( od špage )

NOVOGODIŠNJE ČESTITKE ( od plastike )

CD NOVOGODIŠNJA ČESTITKA

VEZENE ČESTITKE

EKO ČESTITKE ( škartoc, kuglica, jelkice, kišobran )

EKO ČESTITKE ( stari papir, jelke, kora od naranče )

EKO ČESTITKE ( od recikliranog papira )

KUTNI RADNI REGAL

BROŠEVI ( kamenčići, metal )

BROŠEVI ( papir, kamenčići )

PRSTENJA I BROŠEVI ( od kamenčića )

SLUČAJNA SRCA RANDOM HEARTA

ČESTITKE ZA VALENTINOVO


novogodišnje čestitke

Na ovom blogu ću vam prezentirati sve čestitke koje sam do sada radila. Među njima najčešće su one božićne i novogodišnje.
Neke od čestitki su moje vlastite ideje, a neke sam ideje "ukrala" od drugih i preradila na svoj vlastiti način.

Želim vam ugodan rad i dobru zabavu pri stvaranju čestitki.
Vaša Mela