srijeda, 10.12.2014.

puknute čestitke

Odem ja danas malkice prileći, kad padne mi na pamet da napravim drugačije čestitke. Nema šanse da zaspem. I eto nastadoše puknute čestitke.




U srce sam te zaključala, ne možeš izaći,
ključeve sam izgubila, ne mogu ih naći.





Od srca srcu. Podravka
Uz tebe i vegetu se bolje jede.




Kokice, uskoro se vraćam. Voli te tvoj pijetao !



Jer još jelka nije nikla,
tamo gdje je stala tvoja štikla...




Dragi, našminkana sam ljepša. Zar ne ?



Ugasi me ! Zar ne vidiš da gorim ?


Nemoj me zatvoriti! Uništit ćeš jelku.



Za moju željeznu lady koja me okovala ljubavlju.



Za zagrebački trezor.



Hrvatska zove Mars. SOS



Protiv uroka.



Protiv moljaca i ostalih beštija.



Od Nove godine.



I gorko je slatko. AKO PIJEŠ NE VOZI!!!



Recesija.



Ako baš moraš... Pusti vodu!


Puknuti pozdrav od Mele !

- 20:02 -

Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

Čestitka je poruka napisana rukopisom s raznim lijepim željama.

Ručno napravljena čestitke imaju veću vrijednost nego ona koja se izradi tvornički. Svaka napravljena čestitka mali je umjetnički rad, unikat. Vrijeme utrošeno na pravljenje čestitke uvećava i njenu vrijednost. Koliko smo je dugo radili, toliko smo proveli vremena razmišljajući o osobi koju želimo ugodno iznenaditi.

U današnje vrijeme SMS-ova i mailova skoro se izgubilo čestitanje putem čestitki. Hladne poruke s raznoraznim računalskim crtežima i animacijama pokušavaju nadomjestiti nedostatak vremena i postaju "moderne" čestitke svakome tko nam je prijatelj i tko nam to nije.

Nemojte biti onaj tko će pritiskom na tastaturu pokušati iznenaditi prijatelja, roditelje, dragoga ili dragu...

Napravite svoju čestitku u koju ćete unijeti svu svoju kreativnost, svoj duh i svoju ljubav !

Poklanjam vam svoje ideje, a vi u njih unesite svoju maštu, veselje i duh.

Mela

Linkovi

POSEBNA ČESTITKA - LADICE ( s posvetom )

ČESTITKA SOVA ( kolaž, kamenčići )

ROĐENDANSKE ČESTITKE ( kolaž, kamenčići )

ROĐENDANSKE ČESTITKE ( maca, djevojčica)

ROĐENDANSKE ČESTITKE ( cvijet, srce)

ROĐENDANSKE ČESTITKE ( baloni, tri srca )

ČESTITKA ZA VJENČANJE

ČIZMICA SVETOG NIKOLE

ČESTITKE ZA ROĐENJE ( kolica, stopala )

VALENTINOVO ( pismo )

ČESTITKE OD SLUČAJNIH SRCA RANDOM HEARTA

JESENSKE ČESTITKE ( leptir, košarice )

JESENSKE ČESTITKE ( pejzaž, stabla, košarice )

RIBICE OD PLASTELINA

SNJEGOVIĆ ( od blazinica )

SNJEGOVIĆ ( od drvenih štapića )

DJED MRAZ

SUVENIR ČESTITKA - KAŽUN ( kamenčići )

SUVENIR ČESTITKA - KAŽUN ( sastavak A. Popovića )

SUVENIR ČESTITKA - BATANA

ETNO ČESTITKA ( jelka od narodne pjesme )

ETNO ČESTITKA ( narodni instrumenti, narodna nošnja )

MORSKE ČESTITKE

ŽELJEZNE ČESTITKE ( pahuljice, jelka )

ŽELJEZNE ČESTITKE ( jelke )

MIRISNE ČESTITKE ( jelke, kolica )

NOVOGODIŠNJI UKRASI OD ŠIŠARKI

NOVOGODIŠNJE RELJEFNE ČESTITKE ( folija )

NOVOGODIŠNJE RELJEFNE ČESTITKE ( kamenčići )

PUKNUTE NOVOGODIŠNJE ČESTITKE

NOVOGODIŠNJE ČESTITKE ( od novogodišnjih ukrasa )

NOVOGODIŠNJE ČESTITKE ( od špage )

NOVOGODIŠNJE ČESTITKE ( od plastike )

CD NOVOGODIŠNJA ČESTITKA

VEZENE ČESTITKE

EKO ČESTITKE ( škartoc, kuglica, jelkice, kišobran )

EKO ČESTITKE ( stari papir, jelke, kora od naranče )

EKO ČESTITKE ( od recikliranog papira )

KUTNI RADNI REGAL

BROŠEVI ( kamenčići, metal )

BROŠEVI ( papir, kamenčići )

PRSTENJA I BROŠEVI ( od kamenčića )

SLUČAJNA SRCA RANDOM HEARTA

ČESTITKE ZA VALENTINOVO


novogodišnje čestitke

Na ovom blogu ću vam prezentirati sve čestitke koje sam do sada radila. Među njima najčešće su one božićne i novogodišnje.
Neke od čestitki su moje vlastite ideje, a neke sam ideje "ukrala" od drugih i preradila na svoj vlastiti način.

Želim vam ugodan rad i dobru zabavu pri stvaranju čestitki.
Vaša Mela